lördag 8 november 2008

Vuxenpoäng!

Jag drack lagom mycket. Dansade någorlunda sansat. Tackade nej när jag blev uppbjuden med ett artigt leende. Gick med alla sinnen i fullt bruk över stan när allt stängde.

Nu ligger jag på min blekta blå soffa och har precis chattat med min söta i Torsby. Hon har också varit ute och dansat och vi lättar våra hjärtan för varandra fast timmen är sen och avståndet skiljer oss åt. Jag älskar min dator, fröken Adsl Modem och möjligheterna den kombinationen ger...är glad åt det sociala nätverket jag har här!

Lyssnar på "War of the Worlds" och tänker på en god knäckemacka med en ostbit på. Det får det bli och sedan hopp i säng!

2 kommentarer:

Tommy sa...

Va duktig du är!!
Kan du lära mig hur man gör?
=D

Bea sa...

Haha! Det funkade ikväll, under stor behärskning! Kanske inte nästa gång... :)