torsdag 6 november 2008

Sist in, sist ut

Snooze-expert som jag är så lyckas jag alltid komma sent till jobbet. Det innebär att jag oftast är sen därifrån också. Idag spelar det inte så stor roll, jag är för lat för att gå hem (trots att jag numera bor fem istället för tio minuters promenad från job) före after-worken på "Taket" om någon timma.

Ponny-nanny är fixad för ikväll, jag tänker strunta i helgstädningen för det kommer ändå vara dammigt igen innan jag gör annat än sover hemma. Nu är jag inställd på en trevlig kväll och jag tänker inte bry mig om ifall det blir sent.

Nu ska jag bara korrläsa annonsen för femtielfte gången, fixa info-mappar åt våra nya kursdeltagare och layouta betygskatalogen för våra KY-studerande. Vips kommer det vara dags för cider och vitlöksbröd!

Inga kommentarer: