söndag 2 november 2008

Vintertid en gång till kanske?

Jag skulle behöva en extra timme eftersom kvällen har gått alldeles för fort, precis som helgen. Jag har blivit ompysslad och har också fått rå om. Frångick allt vad jag tror på här om kvällen och köpte min första egna pizza i världshistorien. Vad gör man inte för att få umgås lite med sin son...?

Nu är han ivägskjutsad till Sunne och skolvecka tillsammans med rumskamrat och en rosa lampa som han ärvt av sin syster.

Min tur gick vidare till Torsby och en lada i kyliga vinterkvällen där min matsalsmöbel stod och väntade på mig. Nu har den flyttat in i min lägenhet, den sprider tyvärr en lite unken doft, har nog stått ute lite för länge. Den är inte ett dugg vacker men med två iläggsskivor kommer vi att rymmas många. Det är huvudsaken.

Jag får väl gå och lägga mig då!

Inga kommentarer: