lördag 15 november 2008

Ting blir aldrig någonsin som man tänkt sig

Jag lovade mig själv att tillbringa den är helgen i min blekta blå soffa och att läsa minst två böcker. Hur har det gått? So far, not so good! Istället har jag haft andra, lite ofrivilliga, oplanerade aktiviteter för mig.

Ridtur på explosiv, 142-fotad liten ponnypojke

Vännen Lina povrider samma lilla pojke, tycker om!

Skjutsar äldsta dottern till akuten med stukad fot

Sover en timme i bilen på parkeringen utanför akuten med Wille

Passar pigg Wille i ytterligare tre timmar på akutmottagningen medan mor ligger med foten högt i äckligt gipsrum

Tvättar, pyjamasar och matar Wille. Äter kebabpizza och strips med S, Johan och dott.

Träffar Mark snabbt, får min födelsedagspresent: En skiftnyckel!

Skyndar hem till min blekta blå soffa, facebookar och bloggar lite


Kan man bada såhär dax utan att grannarna blir arga? Eller ska jag inviga min skiftnyckel och äntligen skruva fast benen på köks- och matsalsbord? Eller ska jag läsa en bok i natt istället?

Grunnar...

Mys i soffan - my ass!!!

Inga kommentarer: