torsdag 2 oktober 2008

Varför är det alltid något fel på kundvagnen?

Jag undrar varför jag alltid får måndagsexemplaren när jag är och handlar? Min shoppingvagn på Ikea idag fick alla att vända sig om och titta, det lät som om någon försökte strypa en hundvalp!

Spenderade alldeles för mycket pengar. Det är så lätt att göra det i just den affären. Önskar så att jag kommit på konceptet själv... Snyggt blir det i allafall. Nu har jag: Nånting blått, nånting lånat, nånting nytt, nånting gammalt - ungefär som när man ska gifta sig och vill ha tur. Hoppas det funkar när man flyttar hemifrån också!

Inflyttningsfika stundar, bara jag får skruva och mokkla lite, kanske någon läsare av Barabea är sugen?

Hej hopp!

3 kommentarer:

Tommy sa...

Säg bara till!

Gunilla sa...

Jag tar gärna en fika jag också!!!!!!!!!

Bea sa...

Snart redo! Ska bara gå i klinch med tevebänken en stund till och måla finrum2. Men till helgen är jag redo!

Kram på er

//Bea