lördag 11 oktober 2008

Gääsp, men bli trött då unge man!

Mormor trött! Wille pigg. Den spjuvern visste vad han gjorde! Aaahh, quality time med mormor, bäst att sova middag i tre timmar på dagen! Nu är föräldrarna och roar sig och jag sitter här med tunga ögonlock och en halvkinkig sötnos som tycker mormor är trist!

Min dag har varit lång. Hemmapyssel tidigt, passar på när grannarna under är bortresta, städar bort skyddsplast och möblerar rätt så gott jag kan på egen hand. Sedan ridtur på dynamittunna! Herregud vilken pigg och lycklig häst jag har. Slitsamt! Han jagar upp sig så till den milda grad att han blir alldeles löddrig! I morgon tar vi en längre tur, då hoppas jag att han kan koppla av lite bättre.

Nu ska jag fnissa åt rolig film och prata med S. Pussa på Wille ska jag också. Lycklig jag!

Inga kommentarer: