lördag 4 oktober 2008

Seg och mörbultad

Brottats med många platta paket den här helgen, samtidigt som jag försökt hålla partystämningen uppe. I går var jag bjuden till syster yster på "nästan-bara"-tjejfest... K var med, han smälte in bra bland oss flickor! Som alltid var jag sen till festen, jag fick slita bra för att hinna shotta ikapp alla B52:or... Det tog skruv, kan jag säga!

En och en halv timme senare tog vi taxi ner till the Roof. Jag höll på att kliva av i farten... och skrämma livet av chauffören! Förlåt!

Inga alkoholhaltiga drycker från nu, hjälp vad det gungade! Inte mycket folk alls, mest 18-åriga pojkar i randiga tröjor... Vi stod ut någon timme, sedan åkte flickorna hem. Vi som var kvar tog en sväng bort till tivoliplatsen, sedan tackade jag för mig och lullade jag hem! Hungrig - åt yoghurt och somnade på soffan.

Inga kommentarer: