onsdag 22 oktober 2008

Proppen ur!

Efter en lite seg period, både på jobb och privat, börjar det lossna. Arbetsdagarna går i 180 knyck, bara man har roliga projekt på gång. Och det har jag nu! Alla vill träffa mig - och jag blir så GÄRNA "träffad"! Älskar att stå i centrum!!!

Privat ser det också ut att lösa sig. Ett telefonsamtal i kvällningen kan vara en suverän utväg ur ett ekonomiskt och tidsmässigt bekymmer. Hoppas, hoppas, hoppas!

Jag har en del valmöjligheter som gör att jag känner mig optimistisk inför framtiden! Fast det ska en del målmedvetenhet och jävlaranamma till för att det ska gå i lås. Nu ska det bara ske, helt enkelt!

Men först: Lite mingel i tvättstugan ikväll!

2 kommentarer:

Gunilla sa...

Klart det ordnar sig! :)

P.S: vem minglar i tvättstugan? Något "intressant"? D.S

Bea sa...

Eller hur! Jag! Hmm... kanske...