måndag 28 juli 2008

Solenergi

Det måste vara solen som fyller mig med sådan energi. Eller kan det vara allt positivt jag fått från min omgivning de senaste två veckorna... Jag känner att jag kommer att klara alla höstens utmaningar tack vare all härlig feedback jag fått! Det är fantastiskt. Tack för det, nära och avlägsna vänner!

Willeman
Min kärlek till denne lille parvel ger mig också energi. Nu börjar också han kunna ge kärlek tillbaka, han är så oerhört medveten och aktiv. Han älskar att prata och leka med sin mormor och jag bara tackar och tar emot!


Näring ger också energi förstås...
Jag lever inte på kärlek bara, behöver lite mat också förstås. Härligt med alla färska råvaror som börjar finnas i affärerna. Ska nog ta en tur till något självplock endera dagen, färsk majs, ärtor och morötter direkt ur landet är inte helt fel!

Inga kommentarer: