måndag 14 juli 2008

Hej bloggen!

Det var längesedan! Hinner inte annat än att njuta av min semester. Det är jätteskönt. Jag har haft en vecka nu och har nästan tre hela veckor kvar. Ofattbar lyx!

Idag har vi haft skattjakt. Min sambos plånbok var spårlöst borta - inte helt ovanligt om jag ska vara sanningsenlig. Vi har åkt cirka tre mil, städat hela huset och lyft på både kuddar, skräp, stenar, ved, mattor och så vidare. När han satt på banken och precis skulle spärra kreditkorten hittade jag det! Under sängen, där vi tittat både en och femtio gånger. Precis när jag ringde till honom skulle bankpersonen börja knappa in spärrkommandona på datorn. PUH! Jag ska få hittelön - undrar vad det kan vara!

Förutom plånbok har jag också hittat mera kantareller idag. Vid vår sjötomt. Jag haffade dom precis innan sniglarna skulle börja gnaga i sig dom. Haha!

Inga kommentarer: