torsdag 31 juli 2008

Accepterar att allvaret börjar snart

Lugn och skön dag idag. Jag har städat och diskat lite. Behöver alltid musik för att klara sån tråkig skit. I min skivsamling hittade jag roliga Creeps Blue tomato från 1990! Snacka om längesedan! Men jag tycker den fortfarande är dansvänlig som bara den! Och får jag dansa när jag diskar, städar och lagar mat, då står jag ut med det och kan tillochmed må bra!

Nu har jag också värmt upp inför lördagen. Sista natten med gänget innan väninnan flyttar till Thailand för en tid. Vi firar av henne på Olssons brygga och jag hade sån tur att Möra Per spelar! Har missat dem varje gång de spelat i sommar, men nu blir det alltså chans att se dem! Roligt. Passar för övrigt också på att fira att min semester är slut...

I morgon ska vi vara jordnära, plocka lite hallon, förhoppningsvis, om jordgetingarna låter oss!

Inga kommentarer: