måndag 29 september 2008

Aaaj - iskallt gör ont!

Kylig kvällpromenad - dags för öronmuffar om jag haft några. Skönt är det i allfall, trots att det är alldeles för kallt för mig och kräver alltför många lager kläder. Lättklätt är mycket trevligare!

Rolig och hektisk dag på jobbet. Mycket finurlande när det gäller vår lilla märkliga webbenkät, verktyget verka mer än lovligt hemsnickrat, hoppas farbror Birger vet vad han sysslar med för jag gör det inte...

Balansövning barbacka på lilla ystra pållen. Förenat med viss fara, för han tänder på alla cylindrarna när det är kallt ute. Men roligt är det, åtminstone de stunder vi förstår varandra.

I kväll är nog sista kvällen mitt liv är som vanligt. Från och med i morgon kväll är allt nytt.

2 kommentarer:

Gunilla sa...

Bananlådorna från Konsum spelar roll i allt det nya antar jag....

*kram*

Bea sa...

En mycket viktig roll! Vem vill inte gynna barncancerfonden?! Var jag observerad? Är du överallt, hela tiden? :)
Kramkram