fredag 20 februari 2009

Ready for take off

Min roligaste arbetsvecka på väldigt länge. Ett förtroende och en utmaning är alltid roligt att få. Är det utan ekonomiskt ansvar så är det ännu roligare. Nu får jag syssla med både strategiskt arbete, kommunikativa insatser och praktiskt genomförande. Jag ska arrangera en liten resa, en liten mässa och marknadföra en liten högskoleutbildning. Det är lite roligt. Första veckan har allt funkat bra. Jag har klarat mina deadlines, gjort ekonomiansvarig, uppdragsgivare och mig själv ganska nöjd. Nu är det väldigt skönt att det är fredag.

Imorgon ska jag träffa min fyrfota vän. Jag har inte sett honom, mer än på foto, sedan nyårsdagen. Det har varit så skönt med lite distans. I morgon ska han gå i skolan, med sin fodervärd, i Eda. Det blir spännande att se hur han uppför sig.

Nu fräscha upp mig lite, snart käka pizza med en vän. Härlig helg!

Inga kommentarer: