söndag 8 februari 2009

Kan man ha det bättre?

Den här helgen är barnbarnsföräldrarna på 30-årsfest i Oslo. Gissa vem som får äran att vara Willevakt. Jag! Hurra!!! Myspys hemma hos mig ända till 23 igårkväll. Fick nypa lillen för att få liv i honom vid 10 i morse. Vi kan ju inte sova bort all vår tid tillsammans! Efter välling och macka så fortsätter vi att mysa i soffan. Han är så snäll och go den ungen! Slutar med en förmiddagstupplur på mormors arm. Lycka!


Barnbarnspojken Wilhelm Samurai

Förra helgen for jag en sväng till P i Torsby. Där fick jag en av mina härligaste ridupplevelser på den finaste hästen jag vet. Jag fick känna på hur en riktigt samlad trav kan kännas och hur mycket lättare det blir att rida när hästen får med sig bakbenen och börjar svinga sin rygg. Den rörde sig så att jag ibland trodde jag skulle fara upp i taket och bli kvar där. Älskade Jymjym... Tack P! Det var otroligt häftigt!


Bruksnordisen Jymjym

Inga kommentarer: