söndag 31 maj 2009

Att ta farväl av maj

Det känns lite vemodigt. Tycker så mycket om henne! Hon har varit kylig och blåsig, men de sista tre dagarna helt fantastiska.

Det blir en storslagen final, för min del. För första gången på över 20 år har jag åkt mc. Jaja, utöver sonens cross och fyrhjuling då. Det blev nästan 25 mil, på ett stort orange monster och med armarna runt min älskling. Kan man vinka adjö till månaden maj på ett bättre sätt. Jag önskar att resten av sommaren får värma mig på samma sätt.

Idag är det mors dag. Har uppvaktat min egnaste med vin och choklad. Vad annars ska en söt liten mamma ha? Lovade att hjälpa henne göra slut på godsakerna, och det gör jag så gärna! Har fått kramar och pussar av mina flickor och en lång kärleksförklaring via sms från min 17-årige kille.

Nu måste jag pusta lite, 25 mil känns i kroppen vill jag lova!

Inga kommentarer: