torsdag 21 maj 2009

Att återuppta kontakter

Blir alltmer Facebook-beroende. Har äntligen förstått mig på hur man hittar både gamla och nya vänner här. I det sista har jag hittat mina gamla kursare från univesitetet och det är jag så glad och tacksam för. Nu ska jag bara se till att få en träff med dem!

Min söta i Uppsala håller mig uppdaterad om livet där. Jag saknar henne varje dag som går och kommer aldrig att komma över hennes "svek"... Fast jag svek henne först, när jag tänker närmare efter.

Något som glädjer mig mest är den vänförfrågan jag fick i går. Från någon som känt sig sviken av mig och varit otroligt arg. Jag har velat fråga länge, men är glad att jag hade is i magen!

Nu väntar jag på min käre vän, det blir nog en blåsig men klar och ganska sen kvällspromenad. Ljuvliga tid.

Inga kommentarer: