fredag 19 december 2008

Fyrsprång utan bjällerklang

Just nu föser livet mig framåt i full galopp. Med ett leende på läpparna åker jag med. Jag försöker njuta av tillståndet så gott jag kan men undrar samtidigt vad som är meningen med det hela. Och vart det ska sluta...

Positiva ting som gör mig lycklig just nu:

Förlängning på jobbet och väldigt spännande arbetsuppgifter under våren.
Att äntligen tillåta mig att strunta i julhetsen, köper lite lax på julafton och går till Wille.
Mitt nätverk av goda vänner, gamla, nya och ännu okända, kontakter är så bra att ha!
En underbar kväll med kollegorna. Som om inte sällskapet vore nog lyckades vi också ta hem segern i ett Popquiz på puben i byn!

Förhoppningsvis avslutas den här veckan med en trevlig kväll på krogen med Mr Baktanke. Eller förhoppningsvis... det GÖR den!

1 kommentar:

Gunilla sa...

Hoppas du får en underbar helg!

Kraaaam :)