fredag 2 januari 2009

Nytt?

Nä, det bekvämt nog att det är samma gamla. Liv alltså. Det tycker jag är bra. Tränar på att skriva 2009, idag har det funkat, kors i taket!

En stor förändring är att Carat och jag tar semester från varandra, en månad till att börja med. Ikväll är min första hästlediga kväll. Jag lovade i och för sig att åka upp och börja städa efter mig... men det skadar inte att skjuta upp det till i morgon, så jag tror att jag gör det!

Har just ätit ytterligare en förträfflig Kajsa Warg-middag... jag är en trollkarl i köket. Med en ur frysen fyndad kycklingfile, vitkål, morot, gul paprika, lite pasta, ägg och kryddor åstadkom jag en god "pytt" på thaivis. Lite magknip nu av några bitar för mycket, men det var det värt!

Snart dricka vin med Tompan, börjar bli en vana. Vi ska till hans väninna Esmeralda. Häpp!

1 kommentar:

Gunilla sa...

Önskar dig en god fortsättning! :)