torsdag 15 januari 2009

Förpliktelse

Frk G, den här är till dig!

Galet liv. Snurrar, svänger, yr och virvlar. Ena dagen upp, den andra ner. Framgång, lycka, motstånd, tårar, vänner, lycka, glädje och sorg. Huller om buller, hit och dit, fram och tillbaka.

Men det är mitt, i grunden har jag det som jag vill just nu. Goda vänner, godare än på väldigt länge. Trygg i min vetskap att ni finns där och att ni bryr er. Alla ni, både nära och fjärran.

Familjen är omskakad, men jag tror att det ordnar sig. Någon sprider oro, den mest sårade, men jag tror att hon snart kommer till ro. En annan sprider sådan glädje och lycka att det negativa mildras. Tacksam för allt. Det hade inte gått att göra annorlunda.

Vill du ha klartext? Då måste vi träffas!

1 kommentar:

Gunilla sa...

TACK! :)

Vi bör definitivt ses! Borta denna helg och nästa...men det går visst att ses även på vardagar ...har jag hört. :)