söndag 6 april 2008

Harmoni

Jag har vågat - och lyckats utan att falla hårt! Resultat: Att våga tro på mig själv och gå vidare till nästa nivå - vi närmar oss!

För tillfället känns det som om jag och mina nära och kära är inne i ett positivt flöde. Sonen har sin flickvän och sin epatraktor, mellantösen har extraknäck och bra pojkvän. Storflickan har blivit vuxen, en helt fantastisk mamma bodde i henne!

I mitt yrkesliv så får jag den ena roliga utmaningen efter den andra. Jag har äntligen fått lov att ingå i en ledningsgrupp som kommunikationsansvarig. Dessutom har jag träffat en fantastiskt intressant person i en ledande position på en stor industri i Värmland. Han har mycket att lära mig - och jag suger åt mig som en törstig planta.

Tillvaron ser dock till att det råder balans. Allt är inte bara harmoni. En god vän och fantastisk människa har lämnat livet på jorden på grund av en hemsk muskelsjukdom. Han fattas många av oss.

Inga kommentarer: