tisdag 7 juli 2009

Att uppleva något nytt

Första slussen i världshistorien för mig.
Spännande när vattnet forsar in i den stängda slussen.
Liten vacker stuga vid sluss nummer 18 på Dalslands kanal

Två spännande händelser i slutet på vecka 27. Det första var att bli slussad uppströms Dalslands kanal. Fem slussar, vilket iofs räckte för mig, i strålande sol och underbar värme, tillsammans med kollegor och min sötaste bland söta.

Depeche Mode

Liten, trevlig besökare i Arvika kommuns tält som passar på att skicka gratis vykort.

Anna Ternheim och Leo på såg

Tre meter hög demonkvinna

Showen var i vårat tält. Gula Gubben

Helgen tillbringade jag till stor del på Arvikafestivalen. En massiv upplevelse, också den i tropisk hetta. Ljuvligt att få mingla och dela ut livsnödvändiga öronproppar till glada och nöjda festivalbesökare!

2 kommentarer:

Eva sa...

Finns ingen jag hellre delar en ny upplevelse med! pok

Bea sa...

Tack, älskade vän! Det är så ömsesidigt! Pussokram!