söndag 4 november 2007

Rally!


Ännu en helg avklarad i racerfart. Knappt hinner man hem från jobbet förrän man ska dit igen. Helgen har ägnats till mycket fysiskt jobb, känner mig glad och nöjd över att ha en kropp som faktiskt funkar! För några år sedan hade det varit en omöjlighet.

Jag har försummat vissa vänner, tagit mig tid med andra. Men varför får jag dåligt samvete för att jag inte hinner med dem alla? Det är dumt och kostar dyrbar energi som jag nu ska lägga på ett telefonsamtal istället! Fiffigt va?

Ändringar i programmet har gjort att jag umgåtts mycket med min sambo idag. Trevligt och ganska ovanligt eftersom vi har olika intressen som tar mycket fritid. Vår kväll avslutas med lite trängsel i tevesoffan, vi kollar på skräp och jag klagar lite över hur mätt jag är efter den goda äppelkakan vi gjorde till efterrätt.

Ny arbetsvecka! Ser fram emot att börja strukturera upp mitt roliga projekt!

Ha en riktigt trevlig novembervecka!

Inga kommentarer: